duminică, 26 februarie 2012

VARZA A LA CLUJ

Simplu, rapid si gustos!

Am folosit:
-700 g. carne tocata de porc;
-o varza murata;
-o cana de orez;
-doua cepe;
-500 ml. smantana lichida;
-sare, piper, boia de ardei si cimbru.

Pentru inceput am pus la calit, in putin ulei, ceapa tocata marunt impreuna cu orezul.

Am adaugat apoi si carnea tocata.

Am calit cateva minute totul impreuna si am asezonat cu sare piper, o lingura de boia si putin cimbru uscat.

Varza murata am taiat-o marunt, inlaturand nervurile mai groase. Am pus-o si pe aceasta la calit in putin ulei de masline.

Cand toate acestea au fost gata, am tapetat un vas cu putin unt. Am pus in straturi varza si carnea. Primul strat de jos este unul de varza.

Urmeaza un strat de carne cu ceapa si orez.

Peste carne am turnat in mod egal o parte din smantana lichida.

Continuam cu inca un strat de varza, iar ultimul, deasupra, este un strat de carne. Turnam si restul de smantana lichida si dam la cuptor.

Se scoate dupa aproximativ 45-50 de minute.

Se serveste!


GUTEN APPETIT!















Un comentariu:

  1. Asta o s-o iau drept dedicatie pentru noi, cei din Cluj. Multumesc frumos, de toate!
    Daniela

    RăspundețiȘtergere