duminică, 19 februarie 2012

CIORBA DE PUI (radauteana)


Aceasta este o ciorba de pui care seamana foarte mult cu cea radauteana, doar ca eu o fac in felul meu astfel:
Ingrediente folosite:
-un piept de pui intreg;
-doi morcovi;
-doi ardei rosii;
-un sfert dintr-o telina;
-o cana de mazare verde;
-o ceapa mare sau doua mai mici;
-3-4 catei de usturoi;
-trei galbenusuri de ou;
-200 ml smantana lichida;
-sare, piper, foi de dafin, zeama de lamaie, frunze de patrunjel;



Am pus la fiert intr-o oala mare pieptul de pui, morcovii, ardeii, ceapa, telina si cateva frunze de dafin si boabe de piper.


Dupa ce toate s-au fiert, am strecurat supa si am pus-o deoparte.
Cand ingredientele s-au racit, am taiat carnea bucati mai mici.

Morcovii i-am taiat cubulete.


Ardeii i-am curatat de pielita si i-am tocat, iar ceapa si telina fierte le-am zdrobit cu blenderul.

Toate aceste ingrediente maruntite le-am pus astfel inapoi in zeama in care au fiert. Am adaugat si mazarea si am lasat totul sa fiarba putin. Potrivesc de sare si piper.

Intre timp, separ galbenusurile de la trei oua, le frec cu un praf de sare, adaug zeama de la o jumatate de lamaie si diluez totul cu 200 ml. de smantana lichida. Tot in aceasta compozitie adaug si 3-4 catei de usturoi tocati/zdrobiti marunt.

Cand aceasta compozitie este gata, iau oala cu ciorba de pe foc, ca sa nu se branzeasca si torn totul in ea amestecand mereu. Pun oala din nou pe foc si mai dau un clocot. Se serveste cu frunze de patrunjel proaspat tocat.



GUTEN APPETIT!








2 comentarii: