duminică, 5 februarie 2012

Cordon Bleu


Pentru cordon bleu am folosit:
6 felii din piept de pui;
6 felii subtiri de cascaval emmentaler;
2-3 castraveti murati;
2 oua;
3-4 linguri faina;
3-4 linguri faina de malai;
sare.


Feliile din piept de pui le-am batut cu grija si le-am sarat. Peste acestea am asezat feliile de cascaval si la final o felie subtire de castravete murat.

 Am rulat totul si am pus deoparte. Daca nu stau rulate ajutati-va de scobitori. La mine au fost cuminti si au stat si fara!


Am pus pe foc, la incins, o tigaie cu ulei si am pregatit in trei recipiente faina, ouale batute cu un praf de sare si faina de malai.


Rulourile obtinute le-am tavalit pe rand prin fiecare recipient pregatit si le-am prajit in uleiul incins.


Le-am servit cu piure de cartofi si salata de ardei copti.



GUTEN APPETIT!



Un comentariu: