marți, 21 februarie 2012

PASTE CU CIUPERCI (TAGLIATELLE CON FUNGHI)

Aceasta este reteta pe care am trecut-o pe locul intai in topul preferintelor mele din tot ce am gatit si am mancat pana acum!
 Am nevoie de urmatoarele:
-300 g. paste tagliatelle;
-500 g. ciuperci de oricare (champignon, pleurotus, hribi...);
-250 ml. smantana lichida;
-o cana de supa;
-4-5 catei de usturoi;
-50 g. de unt;
-sare, piper, curry, nucsoara, busuioc, frunze de patrunjel.

Ciupercile le-am taiat in bucati potrivite.
Intr-o tigaie am pus untul la topit.


Am pus ciupercile in tigaie peste untul incins si le-am rumenit cateva minute.


Am turnat peste ciuperci cana de supa si am lasat la inabusit.


Am asezonat totul cu sare si piper dupa gust, apoi am adaugat un praf de curry, putina nucsoara si niste busuioc. Am zdrobit si am tocat 4 catei de usturoi si am adaugat in compozitie.
Pana cand am lasat totul la foc mic, separat, intr-o oala, am pus la fiert apa cu un praf de sare.


Cand apa a inceput sa fiarba, am adaugat pastele tagliatelle si le-am lasat la fiert cam 10 minute.


Dupa ce au fiert, le-am scurs de apa si le-am trecut printr-un jet de apa rece.


Intre timp, ciupercile au scazut si se poate adauga patrunjelul verde tocat marunt.


La sfarsit se toarna peste aceasta compozitie 250 ml. de smantana lichida.


Se omogenizeaza si se mai lasa 1-2 minute pe foc. Dupa ce se opreste flacara, se adauga peste ciuperci pastele fierte , se amesteca bine si se serveste.


GUTEN APPETIT !










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu