duminică, 29 ianuarie 2012

OREZ CU LAPTE (si coaja de portocale)

Un desert foarte simplu, dar tare gustos.


Ingredientele necesare sunt:
1 litru de lapte;
300g. orez;
3 linguri de zahar;
2 pliculete de zahar vanilat;
o lingura de coaja de portocala rasa.


Am pus la fiert laptele impreuna cu orezul, zaharul si zaharul vanilat. Se amesteca destul de des, mai ales dupa ce incepe sa fiarba, ca sa nu se prinda. Se verifica orezul, iar cand e fiert, se ia de pe foc (chiar daca mai "balteste" in putin lapte) si se adauga coaja rasa de portocale.


Se acopera cu un capac si se lasa 10-15 minute pana cand orezul absoarbe si surplusul de lapte.
Se poate servi in diverse feluri, cu scortisoara, cacao, miere, diverse siropuri sau dulceturi.


GUTEN APPETIT!

3 comentarii:

  1. Asta-mi place foarte tare! Vezi,m-am apucat de scris ca am descoperit cum se face.Am vrut să-mi pun şi poza da' nu mi-a ieşit.
    Bun.bun,Chef!

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa-i fac o surpriza sotului meu, asta e desertul lui preferat si o sa-i spun ca e de la "cineva care ma urmareste".M-am bucurat foarte mult cand am vazut ca am si eu cateva "Persoane interesate" de ceea ce spun/fac si am vrut sa te salut si sa-ti spun ca ma bucur. Abia cum mi-a mai venit inima la loc, de cand m-am avantat cu blogul si am reusit sa mai privesc si eu la ce mai gatesti. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, te "urmaresc" cu placere! Succes in continuare cu blogul! Ai niste poze superbe! Eu mai trebuie sa "lucrez" la capitolul asta!

    RăspundețiȘtergere