marți, 3 ianuarie 2012

CHEESECAKE CU MIX DIN FRUCTE DE PĂDURE


Am nevoie de:
350g. de biscuiţi obişnuiţi
500g. brânză dulce (de vaci)
200ml. smântână
200g. unt sau margarină
1 ou
200g. zahăr
2 pliculeţe de zahăr vanilat
100g. fructe (eu am folosit un mix de fructe congelate de la supermarket, dar pot fi afine, vişine, coacăze, căpşuni, mure sau ce aveţi pe acasă)


Biscuiţii se sfarmă destul de mărunt. Eu i-am zdrobit cu robotul de bucătarie. Untul se topeşte şi se amestecă cu biscuiţii sfărâmaţi. Nu veţi obţine o pastă, ci o compoziţie ,relativ, bine legată.
Compoziţia am aşezat-o ȋntr-o tavă rotundă de tort şi am presat-o bine cu lingura, uniform.
Peste acest “blat” se aşează fructele.
Brânza dulce se amestecă cu smântâna, oul, zahărul şi zahărul vanilat.
Se omogenizează bine şi se toarnă peste fructe.
După ce am nivelat cu un cuţit, am pus deasupra o folie de aluminiu şi am asezat tava ȋn cuptor la foc foarte mic.
Se lasă o oră - o oră şi ceva (depinde de cuptor). Brânza nu trebuie să se rumenească deasupra.

Când verificaţi, chiar dacă pare mai moale la mijloc, puteţi să scoateţi fiindcă după răcire se va ȋntări.
Guten Appetit!

Un comentariu:

  1. Asta trebuie să fac şi eu! Nu -mi prea ies astfel de prăji...,dar voi încerca.Arată foarte bine! Mă,domnu' profesor,io zic să te faci bucătar profesionist.Pe la Străinezia,că pe aici,românii su nt cam nasoi. Baftă,Chef!

    RăspundețiȘtergere