duminică, 22 ianuarie 2012

CLĂTITE CU MASCARPONE ŞI SOS DE CIREŞE AMARE



Pentru clătite am nevoie de:
3 ouă,
10 linguri de făină,
lapte şi puţină apă minerală,
un vârf de linguriţă de sare,
un pliculeţ de zahăr vanilat.

Pentru umlutura de brânză:
o cutie de 250g mascarpone,
două linguri de miere,
o lingură de smântână,
două pliculeţe de zahăr vanilat.

Pentru sos:
cireşe amare dintr-un compot cu sirop amaretto,
o lingură de unt,
o lingură de zahăr.

Despre cum prepar eu clătitele, am mai scris cu altă ocazie în postarea de aici http://retetarul-familiei.blogspot.com/2011/08/clatite-cu-sparanghel.html


Pentru umplutura cu mascarpone, am amestecat într-o ulcică cele 250 g brânză cu zahărul vanilat, mierea şi smântâna.

Am făcut apoi sosul.
Am pus la topit pe foc untul împreună cu zahărul.
Cireşele amare le am de multă vreme în cămară şi m-am gândit că a sosit timpul să "le dau cep". E un super compot de cireşe amare conservate într-un soi de sirop amaretto (merci Cristi şi Andreea).
Am zdrobit cireşele în blender.
Le-am turnat apoi peste untul şi zahărul topit împreună cu puţin sirop din compot.Am lăsat la fiert până când s-a îngroşat şi am obţinut sosul.
Clătitele le-am uns cu compoziţia de brânză, le-am rulat şi am turnat apoi sosul deasupra lor.


GUTEN APPETIT!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu