duminică, 15 mai 2011

CARTOFI UMPLUTI

Am nevoie de urmatoarele:
-4 cartofi "gigant"
-3 fire de ceapa verde
-250g. de kaiser afumat
-250g. de carne tocata (porc)
-400g. de ciuperci maruntite (o conserva)
-200g. de cascaval
-crengute de rozmarin
-3-4 catei de usturoi
-250ml. de smantana
-o rosie mare (pentru ornat)

                  Cartofii i-am fiert cu tot cu coaja in apa cu sare.

  Dupa ce s-au racit, i-am curatat si i-am taiat in doua, pe lung apoi le-am scobit mijlocul.

Ceapa verde, maruntita, am pus-o la calit in putin ulei.

    Kaiserul, taiat cubulete, l-am adaugat peste ceapa si l-am lasat sa se rumenesca putin.


              Am adaugat carnea tocata si o crenguta de rozmarin.

 La final am pus si ciupercile si am mai lasat totul cateva minute la foc mic.


     Cand compozitia s-a racit, am adaugat cascavalul ras.

 Se condimenteaza dupa gust cu oregano, sare si piper.
 Cu acest amestec am umplut jumatatile de cartofi.
     Le-am asezat intr-o tava tapetata cu unt.

                Am ornat cu felii de rosii si crengute de rozmarin, apoi am dat la cuptor circa 40 de minute.

Asa aratau dupa ce i-am scos.


I-am servit cu un sos facut din smantana si usturoi.


Guten Apettit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu